Каталог

Питання-відповіді

Оформлення замовлення

Чому товару який я вибрав не виявилося в наявності?
Наша компанія займається поставками тільки професійної техніки і, на жаль, многая продукція є штучної і завозитися в Україну обмеженою кількістю, тому іноді при замовленні Ви можете бути засмучені, коли товару не виявилося в наявності. Це означає такий же фахівець, як і Ви вибрав цей штучний товар і придбав його раніше Вас, але це не означає що ми не докладемо всіх наших зусиль і можливостей, щоб в найкоротші терміни задовольнити Ваші потреби в постачанні цього товару або аналогічного.
Чому замовлення прийняли, а товару не виявилося в наявності?
Так, так на жаль, буває! Для Вас ми маємо в асортименті багато ексклюзивної продукції, яка поставляється на ринок в невеликих кількостях, але користується значним попитом! Однак, якщо таке траплялося ми зробимо все можливе щоб доставити Вам цікаву техніку в найкоротші терміни або запропонувати вигідний аналог.
Товар в наявності в магазині?
Так, у нас великий асортимент в наявності як в магазині, так і на власних складах. Товар, який доступний на зараз маркується на сайті У магазині, але щоб уникнути непорозумінь рекомендуємо зробити резерв товару перед приїздом в наш магазин.

Відгуки про товар

Чому відгук про товар, який я залишив, чи не з'явився на сайті?
Відгук з'явиться на сайті відразу ж після модерації, якщо він носить інформативний характер і відповідає темі сторінки.

Оплата заказу

Чи можливий безготівковий розрахунок для юридичних осіб?
Так, ми працюємо з будь-якою формою оплати. Як з готівковим, так і з безготівковим розрахунком з ПДВ.
Чи можливий накладений платіж?
Накладений платіж можливий для замовлення, сума якого становить понад 1000 грн. При сумі замовлення до 1000 грн. буде потрібно повна передоплата.

Промокод

Що таке промокод?
Це унікальний код, що дозволяє отримати знижку на товари беруть участь в акції.
Як отримати промокод?
Промокоди отримують тільки передплатники магазину «Євроінструмент».
Як користуватися промокодом?
Для того щоб отримати знижку Вам необхідно при оформленні замовлення ввести промокод в спеціальне поле в формі замовлення. Після цього, потрібно натиснути кнопку "Застосувати" і "Оформити замовлення". Усе! Знижка у вас в кишені.

Доставка товару

В якому місті знаходиться магазин?
Шоу-рум знаходиться в г. Киев, ул. Новокостянтинівська, 1В. Доставка здійснюється транспортними компаніями "НОВА ПОШТА" в будь-яке діюче відділення по всій території України.
Чи можливий самовивіз?
Так, можливий. Наш шоу-рум працює з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00